Dag 7

DAG 7: Vem är din favorit författare?

Man skulle kunna tro att jag är ett stort fan av Virginia Andrews. Men jag har faktiskt inte läst en enda av
hennes böcker, men endå har jag en hel hyllplan av böcker som hon skrivit. Minns att min äldsta syster
hade några av dom här böckerna när jag var riktigt liten. Älskade att kolla på bilderna i dom, både
skrämmande men ändå vackra på nåt sätt. Därför är dom här böckerna lite speciella för mig, så det har
nästan blivit att jag samlat på dom.



Minns speciellt den här bilden ! (ur Blomblad för vinden)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi samlar ju på dom alla 3. ;)

2012-01-31 @ 01:11:05
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vampire Coffin