Trick 'r Treat

Filmen är en antologi av fyra Halloween-relaterade skräckhistorier. Det som knyter samman de fyra berättelserna är närvaron av Sam, en mystisk liten figur, iklädd en smutsig orange pyjamas och en säck för huvudet. Han är med i alla berättelserna som en påminnelse för de som bryter mot Halloween-traditionerna.

Filmen inleds med att Emma och Henry har satt upp ett flertal spök-fågelskrämmor för Halloween på sin tomt. Emma försöker blåsa ut en jack-o'-lantern vid deras staket, men Henry säger åt henne att inte göra det, eftersom det bryter mot traditionen. Men hon blåser ändå ut det. Medan Henry inomhus väntar på att Emma ska ta ner dekorationerna, blir hon mördad med en stor pumpa-klubba av en okänd angripare. Senare går Henry ut och hittar Emmas avhuggna huvud upphängt på en av spök-fågelskrämmorna.









Först tyckte jag nästan att den här verkade bättre än Amusement, fast jag vet inte riktigt.
Den här filmen kändes ganska löjlig och så var det ganska svårt att fatta eftersom det står 'innan' och
'efter' hela tiden. Det gäller verkligen att hänga med och tänka om man ska se den här filmen !

2 av 5 Kirchsteigers iallafall !





Kommentarer
Postat av: william

älskar den filmen:D mina vänner fattade aldrig att det var 4 story i en;D bara jagXD



SV; naw tackar så mycket:D så snällt^^

Vad tycker du om mina Depressions Modell bilder som jag har tagit:D

2011-10-12 @ 20:21:59
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vampire Coffin