16mm

Sitter här och retar mig på mitt ena öra. På själva töjandet alltså, råkade ju spräcka det förra året nångång
så jag tog ur staven och satte i ett gammalt läkörhänge och började sedan töja igen efter typ 4 månader.
Har nästan aldrig känts riktigt bra i det örat. För några veckor sen somnade jag i soffan och råkade såklart
lägga mig på det örat, så blödde det när jag vaknade, inte mycket alls men kände att jag fick lov att töja ner.
Och här om dagen i Stockholm råkade jag lägga mig konstigt på det igen så det började blöda, men då drog
jag bara tillbaks spiralen en bit så nu känns det lite bättre. Men så jävla störande, känns som att jag aldrig
kommer bli klar ! Inte roligt att bara ha i ena örat.

Det 'friska' örat

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fett störande är det. Hoppas att skiten börjar läka snart så att du kan använda dina pluggar :D

2011-10-06 @ 22:39:29
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vampire Coffin