27 juli

Förjävligt jobbig men samtidigt kul dag. Vart på tuvan på media och fixat med lite bilder, efter det
drog jag ner på stan och väntade på syrran för att vi skulle upp till noret och kolla lite.
Köpte en ny fiskelåda till mina pluggar, tyckte den såg fräschare ut än min gamla. Hittade också en
tshirt som ska fixas om lite.
Men jäklar vad varmt det ska vara då, kan ju tillägga att vi GICK upp till noret också. Trodde jag skulle
avlida, haha. Längtar till hösten !

Fotade lite medans jag väntade på syrran




Alla kan fiska





Blir nog inte att göra så mycket mer idag, hade iaf tänkt att se Mördartomaterna anfaller !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktigaste Jörgen. :)



Jag vill ju också se den filmen, så då kommer du ju få lov att se den 2 gånger :p haha

2011-07-27 @ 21:26:17
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Vampire Coffin